tova

idag skulle vi tova på syslöjden så jag gjorde en boll som tillslut ska bli ganska stor xD men det blev väldigt mycket vattenkrig av allt xD det var roligt förutom när jag fick såpa i ögonen:( sen efter skolan skulle jag ha träffat tobbe men eftersom han är en idiot så blev det inte så:/ så jag åkte in med sammie sen delades vi direkt när vi hade kommit in till stan xD så jag var med emma, mella och frida istället xD och emma och frida tog hål i navlen xD när dem hade gjort det så stack jag och mella och köpte vars en pigelin och satte oss en stund och pratade med folk sen åkte vi hem xD men nu har jag inte mer att säga xD hej på dej leverpastej xD

Kommentarer
Postat av: emma

shit vad du använder xD mkt . inte för att va sån men de blir drygt att läsa med så många xD's



^^

2008-09-07 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0