hihi xD

bara för att jag är så dålig på att skriva på min blogg så ska jag skriva lite nu xD jag kan ju börja att nu har jag packat typ alla mina saker xD och flyttat en trappa upp xD så den här veckan får jag sova på soffan:/xD men det är ganska skönt xP  sen kan jag fortsätta med att säga att vi var hemma hos petra idag:S det var riktigt pressad situation-.- så där satt man och låtsades vara glad och åt sin mat:/ men det gick ganska snabbt så sen stack jag hem och loggade in på internet xD och då var det någon skum typ som sa att jag skulle få gratis sprit ifall jag strippade för honom:S men så sa jag att jag kan fixa sprit på andra sätt xD men då började han fråga om jag var kittlig och om någon hade hållt fast mej och kittlat mej:S och så som han frågade allt var det precis som om dem har våldtagit mej:S men nu pallar jag inte skriva mer om idag xD så jag skriver att imorgon skulle jag igenligen träffa tobbe men nu vet jag inte längre-.- pallar inte berätta varför-.- men jag ska nog åka in och träffa mella istället och gå och köpa pigelin:D hoppas allt går som det är tänkt xD för jag vill ha pigelin xD och det är extra gott när man sitter och äter pigelin med min älskade mella<3<3 du betyder mycket^^<3 men nu ska jag kolla på tv igen xD kyss och smek på anton ek xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0