skolfoto, ny mobil och kalas

har glömt att skriva det men vi fick våra skolfoto i måndags:S och jag ser ut som en mupp som vanligt... på gruppfotot ler jag skumt och på ensam fotot ser det ena ögat större ut än det andra:( men nu ska jag sluta klaga och berätta det bra istället:D jag ska få en ny mobil!!! betällde den i söndags så jag får den nog på måndag:D sen igår fyllde mormor år så då var jag där och firade henne:D träffade mina kusiner där så vi hade ganska roligt^^ men nu ska jag kolla på dh igen:D för jag är ledig idag och igår (studiedag):D puss och smek från anton ek:P

min nya mobil:D

Kommentarer
Postat av: Emma Janson

HEJ!
Jag har precis satt igång med en frågestund på min blogg, ställ vilken fråga du vill, och hur många du vill, lovar att svara så ärligt som möjligt! svarar i ett inlägg om nån dag, KRAM!
direktlänk: http://emmajanson.myshowroom.se/fragestund/

2012-09-24 @ 17:43:12
URL: http://www.emmajanson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0