bla bla bla

det har inte hänt så mycket den här veckan man jag kan berätta att tyvärr så har tessan och dem åkt hem:( och igår va jag ute och åt med marlene, tompa, kajsa, ture, mamma och lasse^^ det var jätte gott^^ juste ja jag ska upp till tessan och kalle om något år och gå ut och festa med dem^^ det kommer bli roligt tror jag^^ men just nu sitter jag och tänker på om jag ska gå bort till kiosken och prata med simon och jonte lite^^ för jag har sjukt tråkigt:/ men då måsta jag ju gå upp ur soffan och det orkar jag inte xD men dem där dansande sushisarna börjar bli ganska gulliga xD btw jag har skrivit om min berättelse lite så att den har blivit bättre nu carro^^ men jag vet inte hur jag ska fortsätta nu xD och bara så du vet så heter du tessan, emma heter roxy, lelle heter hannah och jag heter angelica^^ för om jag ska lämna in den i skolan så kan jag ju inte ha med våra namn^^ men nu ska jag göra mej iordning och sticka till kiosken^^ puss och hej^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0