tråkigt:/

nu har filmen slutat och jag har inget att göra igen:/ men det börjar snart en ny gammal film :P som är lika gammal som min syster (19år) xD och den verkar inte ens vara bra xD men jag ska försöka vara vaken till kl2 inatt för du kommer sammie in på msn och vi ska ha lite camsex;D haha nej men nästan xD för hon har fått sin dator med cam i nu så vi kan dampa loss totalt igen^^ men nu pallar jag inte skriva mer så jag lägger upp lite udda bilder^^ puss och hej<3
haha xD godmorgon^^ vet inte vem jag pratar med xD

 vet inte vilken dag det var men när jag låg och kollade på mtv så kom plötsligt darin upp xD det var sjukt länge sedan man hörde den låten xD

 när vi va i mälmö så hittade jag och julia en bil som vi hade roligt åt sen xD

 cornelia (2år) fick hålla william (3veckor) idag och hon var så stolt^^

 jag är så sugen på varm oboy med grädde att det inte är sant... men vi har ingen mjölk hemma :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0