jävla fågel

hmm... var ska jag börja??? jo jag kan börja med att jag vaknade av att telefonen ringde och det var mamma som sa att jag skulle åka och ta sprutor så då ville jag bara somna om igen:/ sen tog jag den jävla sprutan och på vägen hem därifrån så fick jag köra och handla:/ som om jag inte hade nog ont i armen redan så skulle jag nu bära runt på en korg med mat:/ men sen när jag kom hem så skulle mamma ha en hälso freak sak så sen stack demiväg:/ så jag tänkte att jag vilar en stund innan mella skickar sms om vi skulle hitta på något xD men det gick inte att somna så jag gick ner för att tömma diskmaskinen och när jag gick in med ett glas i matrummet så satt det en fågel i vårt hus:/ fan vilken panik jag fick så  jag ringde mamma som lovade att dem skulle skynda sej men precis när jag pratat klart med henne så sa mella att jag skulle komma till perra:/ och jag kunde ju inte lämna fågeln bara:/  så mella, perra och frida fick köra och hämte mej xD men tillslut fick jag ut det äcklet ur huset ungerfär lagom till när perra och dem kom^^ sen stack vi ner till kanta där vi träffade malm och dem men vi ville inte va med dem just då så vi gik iväg men sen gick vi tbx till dem igen men då skulle dem tydligen sticka:/ men micke bög stannade med oss:P efter en stund stack vi till vc och hängde där resten av kvällen och våldtog micke och hans mage xD sen kommer jag inte på mer som har hänt xD men bilder kommer imorgon för jag pallar inte hämta kameran xD så lat är jag xD men sov gott^^ ni som inte redan gör det XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0