i wanna bee a model

igår va jag hos världens bästa bror som fyllde 21år :D men vi va inte där så länge för pappa blev arg för att jag skulle åka iväg på "hans" vecka:/ så vi åkte in, tog en fika och sen stack vi hem igen... sen när jag kom hem till farfar så vissade jag bilderna från fotograferingen för Kalle, Tessan, Glynn, Farfar, Toggelito och Petra :P Kalle sa till mej att jag ska skicka iväg bilderna till någon som har med modeller att göra:D för han tyckte att dem var jätte fina^^ men sen när pappa fick höra det blev han nästan förbanad:/ för han tyckte att jag är bara 15år och om jag skulle skicka iväg bilderna till någon så kanske det kommer ut på någon porr sida :/ men jag tror jag ska prova att skicka iväg dem ändå för jag kan ju fan bli en av dem saker som jag har önskat så länge:P så vi får väl se hur det går sen :D haha inte för att jag har rätt utseende:( men det blir en rolig sak bara^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0