grillade kolbitar

idag väcktes jag kl 11.37 av att pappa frågade om jag ville sova längre xD och då gick det inte att somna om:( så jag gjorde mej klar sen stack vi ner och badade^^ det var iskallt... men jag doppade mej xD när vi hade badat så åkte jag hem till farfar och la mej på gräsmattan för att torka:P men något bet mej i ryggen så jag gick och hämtade en handuk och la mej på marken igen^^ och när jag hade torkat så satt jag och hade en djup diskusion med glyn... det blev djupare än jag hade tänkt och jag var på väg att börja gråta pga det vi pratade om:/ sen satt jag och pratade med calle:P och när jag pratat klart med honom kom pappa, petra och nelia^^ och jag och nelia sprang runt som två galningar xD så jag har gräsfläckar över hela mej pga alla gånger jag slängde mej med nelia^^ sen var det grillning^^ det var ganska gått^^ och eftermaten grillade jag marshmallows^^ det var jätte gott och alla frågade om dem kunde få en^^ men nu sitter jag här hemma och har inget att göra:( jag sitter och kollar på någon konstig gammal film:P men jag ska kolla färdigt på den nu^^ puss och hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0