får man aldrig äta klart??

bara för att jag inte har något att göra nu så ska jag berätta vad som har hänt idag... jag börjar med att ställa frågan varför jag aldrig får göra något färdigt här hemma utan att jag ska bli avbruten? jag kan ta som ett exempel att imorse när jag skulle äta min frukost när petra ringer och frågar om jag kunde slå in en paket till hennes syster... så snäll som man är så la jag undan mackan som jag hade hunnit ta ett bet på och började slå in paketet... sen började jag och simon att "bråka" om modet:P det slutade med att båda vann (tycker jag men det tycker inte han) sen stack jag hem till farfar men där va ingen hemma så jag gissade på att dem var nere vid havet så jag tog chansen och körde ner där:P men när jag suttit där typ 20min så skrev simon ett sms att jag skulle komma till kiosken så jag stack dit och pratade med honom och jonte en stund:P sen stack jag till farfar igen:P och då skulle dem precis gå och köpa mat så jag sa till dem att dem inte skulle glömma att köpa något vegitariskt till mej:P dem glömde nästan det men jag fick mina vegitariska hamburgare:P sen började jag och pappa bråka för att jag har blivit vegiterian:/ men det blev bra tillslut:P sen var pappa tvungen att åka hem till hunden men jag satt kvar en stund och kollade på när dem spelade poker^^ och nu är jag hemma och har typ precis varit ute och kollat på himlen för det är så stjärnklart^^ men jag satt bara en liten stund:P men nu pallar jag inte skrva mer om vad som har hänt idag:P puss och hej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0