fight, bråk, rettelö:(

det kan inte gå en ända måltid i det här huset utan att dem ska bråka om något?:( idag bråkade dem om hur pappa uppfostrar cornelia och mej:/ asså pappa har uppfostrat mej bra och han kommer göra det samma med cornelia... jag blir så arg på dem... kan dem inte bråka när jag och cornelia inte hör? iaf när inte cornelia hör... hur rolig tkan det vara för henne igentligen? så nu vill jag bara försvinna någonstans och inte komma fram förän petra har flyttat:/ och tydligen så ska jag inte bo på mitt rum längre:( jag ska flytta upp och ha hela ovanvåningen:( men jag hoppas mina vänner kan hjälpa mej att göra fint där uppe:P men nu pallar jag inte skriva mer XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0