cinderella

nu vill jag bara klaga lite på mitt liv... jag kan börja med att jag ringde pappa och sa att jag skulle sticka hem till farfar men det dick jag tydligen inte:/ så jag satte mej vid atorn igen och sen efter typ 5min så kom petra hem... och det första hon säger är: emelie du kan allt dammsuga... så jag skulle bara säga hejdå till alla och precis när jag tar tag i dammsugaren så säger hon surt: emelie jag sa att du kan faktiskt dammsuga... så jag svarade: ja jag är på väg... och då svarar hon mej: du behöver inte vara nosig (jag va ju fan inte nosig) jag bara tänkte att du har ju inte gjort något idag... du har ju bara suttit på ditt rum... men vänta lite nu va var det inte det jag ville precis?? jaja det får väl gå ändå... sen när jag står och dammsuger så kollar jag ut och då är dem ute och leker:/ asså vem är det som inte gör någonting då? men nu ska jag försöka att sluta klaga... jag hoppas bara mitt liv slutar lika fint som askungen med en prins och allt... fast jag har ju alla mina vänner som är det fina i min saga<33

mitt sanna sagoliv^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0